wikipedia.org nuotr.

Mokslininkai nustatė kiek kartų reikia valgyti


Valgant sočius pusryčius ir pietus nesustorėsite, nesvyruos cukraus kiekis kraujyje, o du kartus per dieną sočiai, subalansuotai pavalgyti yra kur kas sveikiau, nei šešis kartus užkąsti, teigia mitybos specialistai.

Tyrimas parodė, kad 2 kartus sočiai pavalgyti, užuot šešis kartus užkandus naudingiausia antrojo tipo cukriniu diabetu sergantiems žmonėms, o taip pat galėtų būti patarimas visiems, norintiems sulieknėti, rašo dailymail.co.uk.

Testai parodė, kad du kartus per dienas sočiai pavalgantys žmonės lieknėjo sparčiau už tuos, kurie užkandžiaudavo.

Regis, tyrimų rezultatai atitinka seną patarlę: „Pusryčiauk kaip karalius, pietauk kaip princas, o vakarieniauk kaip skurdžius.“

Ir olandų tyrėjai neseniai atliko tyrimą, kuris parodė, kad dažnai užkandant riebaus, daug cukraus turinčio maisto, kepenyse kaupiasi cholesterolis, o ant liemens – vadinamasis gelbėjimosi ratas. Valgant didelėmis porcijomis, rečiau, tokių padarinių nėra.

Na o Čekijoje buvo atliktas tyrimas su 54 asmenimis 30 – 70 m. amžiaus, kuriems buvo diagnozuotas antrojo tipo cukrinis diabetas. Šią ligos formą lengviausia koreguoti tinama mityba.

27 asmenų tiriamųjų grupė tris mėnesius valgė nedidelėmis porcijomis šešis kartus per dieną, antroji grupė valgė sočius pusryčius ir sočius pietus.

Vėliau grupės apsikeitė mitybos režimais. Tyrimų rezultatai parodė, kad laikantis abiejų mitybos režimų svoris mažėjo, bet valgiusiems du kartus per dieną sočiai svorio sumažėjo labiau.

delfi.lt